reklama

Matovič: som zákerný eštebáčik.

O Matovičovi som si hneď od jeho nevysvetliteľného vstupu  do politiky myslela, že  je  to exhibicionista,, pretkaný  dávkou infantility. To by až tak nevadilo. Všetci sme zmesou tých najlepších i najhorších vlastnosti  v rôznych pomeroch. Že však Igor Matovič  má v talóne  eštebácko- vydieračské praktiky, to by mi nenapadlo.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (18)

Pána Procházku som začala vnímať, až keď sa odtrhol od pasívnej strany plnej neschopných darmožráčov ,bez politických vízii do budúcna, držiacich sa ako kliešte dvoch tém, a to potratov , homosexuálov a rodiny, ktorá už dávno nefunguje na obraz cirkvi ale skôr na nejaký surrealistický výtvor.

Počúvala som sobotné dialógy na rádiu Slovensko, a pán Procházka mi pripadal ako slušný, distingvovaný človek, proti pol neurotickému Kaliňakovi.

Páčila sa mi jeho vecnosť a pokoj.

Ako kandidátovi na prezidenta som mu držala palce. Ak by sa dostal do druhého kola volieb s premiérom , určite by som ho volila.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Bola len otázka času, kedy rešpektovaný politik založí politickú stranu. Stalo sa. Podľa prieskumov by Procházkova strana v nasledujúcich parlamentných voľbách dosiahla prekvapivo dobrý výsledok. Rada už mnohí videli ako vodcu pravice.

I karty zamiešal zakerák všetkých zákerakov , závistlivec a prvotriedny intrigán Igor Matovič.

Počas prezidentskej kampane na ahovoril Procházku na to, že mu jeho firma urobí časť letákov za cenu bez DPH.

Tu treba podotknúť , že kampaň nebola lacná a že Procházka nie je Fico, ktorého kampaň sme platili my všetci, alebo pomohla PENTA , alebo akcionári Smeru. Nie je to ani boháč Kiska. Na mieste Procházku by som to urobila tiež. Prestaň me sa teraz hrať na poctivcov, urobili by sme to všetci.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

To ale nemohol Rado tušiť , že tento dohovor si eštebáckymi praktikmi mastený Matovič nahráva , aby mu kedykoľvek znepríjemnil život, prípadne mu zničil kariéru. 

Týmto činom Matovič nezdiskreditoval Procházku , ale seba. 

Ak niekto urobí takýto podraz, je to obyčajný úbožiak.

Pripomína mi to príbeh škorpióna a , ktorý ukecal žabu, aby ho na chrbte preniesla cez vodu.

„ Ale ty ma a pichneš“, bála sa žaba.“

„ Nepichnem“ sľuboval škorpión.

V strede vody pichol žabu.“

„ Umierajúca žaba sa ho pýta? „ prečo si ma teda pichol?“

„Lebo som škorpión. Lebo som Matovič.

Jarmila Durániková

Jarmila Durániková

Bloger 
  • Počet článkov:  53
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som dobre naladený pesimista, najradšej čítam , píšem a pozorujem. Milujem Košice , svojho psa, kávu, rock a časopis Reflex. Neznášam hluposť a zákernosť. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu