reklama

Smrť opatrovateliek ma šokovala

Mohla  som tobyť ja , alebo  ktorá koľvek opatrovateľka, s ktorými som cestovala  do Holandska a späť. Bála som sa cesty, ale aj toho, čo ma tam čaká , ako neprofesionálnej,  ale veľmi empatickej opatrovateľky.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Moja prvá práca -v malej dedinke pri Utrechte, to bo to najlepšie,čo sa mi mohlo stať.Dobrá rodina, krásne prostredie, radosť.

Hneď nato druhá práca- katastrofa v podobe alkoholičky a psychicky labilnej ženy.

Síce som kontaktovala agentúru, ale na tých šesť dní nikdy nezabudnem. Namiesto izby som mala niečo ako sklad harabúrd.

Tretia práca- mierne ulisný pán,architekt . Vo veľmi peknom mestečku, kde som sa nepretrhla, ale bola som úplne osamelá. Chodievala som preto do blízkej malej krčmy, len aby som sa trochu socializovala. Pán bol skúpy, dával mi len tri eurá na deň, a varila mu jeho priateľka. Takže fajn. Skrátka ,raz dobre a raz zle.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

A teraz čerešnička.

Po strastiplnej ceste, ktorá trvala „iba“ 48 hodín som došla do mestečka Herlen. Prišla ma privítať moja predchodkyňa a povedala mi,aby som sa nezľakla.A mal a pravdu.Videla som toho dosť, ale toto bolo aj na mňa priveľa. Pán vyzeral ako kostra v župane. Pravdou je to,že ja som sa mala o Alberta starať.

Nezačala som najlepšie. Poviem vám, na druhý deň som mala exkrementy vo vlasoch,všade. Volala som agentúre, že prvým spojom idem buď inde alebo domov.Mojou záchranou boli sestričky, ktoré tam chodili trikrát denne.

Ale nakoniec to nebolo také zlé. Napriek ťažkej cukrovke Albert vyfajčil pädesiat cigariet denne, a vypil asi tridsať káv. Denne som chodila do obchodu a mohla som si kúpiť čo som chcela. Dal mi kreditnú kartu, takže žiadne obmedzovanie. Púšťal si Beatles, ale aj rock a občas i tanečnú hudbu.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Vytvorill sme si systém a ten nám fungoval. Akurát ten smog, kedže som nefajčiarka, niekedy keď som otvorila dvere takmer som sa pridusila, no zvykla som si .

Alberta som si obľúbila , a keď som odchádzala , obaja sme vyronili zopár sĺz.

A potom som už nešla nikam. Pochopila som, že na túto prácu už nemám ani fyzicky ani duševne.

To , čo sa stalo teraz,so mnou otriaslo, a myslím nie len mňa. Ak vám niekto oznámi, že nejaký člen vašej rodiny sa zabil,to je bodka. Nepomôže nič. Osem mrtvých ľudí. To nie je len štatistika.

Je milé, že premiér i prezident vyjadrili pozostalým uprimnú sústrasť.

Fico sa tlačí do do vnútra Únie,čo je dobré. Tiež mu záleži na rovnakej kvalite potravín.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ak je to tak , potom by sme mali mať platy ako v Rakúsku alebo Nemecku či Holandsku.

Chodia ženy týchto krajín pracovať do iných krajín ? Nie sú spokojné doma.

Je mi ľúto všetkých pozostalých .

Jarmila Durániková

Jarmila Durániková

Bloger 
  • Počet článkov:  53
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som dobre naladený pesimista, najradšej čítam , píšem a pozorujem. Milujem Košice , svojho psa, kávu, rock a časopis Reflex. Neznášam hluposť a zákernosť. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu